piątek, 24 marca 2017

Projekt ZALANDO #WIOSNAZZALANDO #ZALANDOSTYLE

"Jest nam niezwykle miło powitać Cię w gronie 3000 Ambasadorów modowego projektu Zalando!";)
Tak właśnie zaczęła się moja przygoda z platforma zakupową na ,która aż oczy zaświeciły mi się;) Bo która kobieta nie lubi zakupów?! No żadna a jeszcze dostając 100zł  do wykorzystania na dowolną rzecz tym bardziej.Ja zakupiłam sobie apaszkę i leginsy ;) Są super wygodne i mam nadzieje ,że wytrzymają ze mną dłuższy czas;D Wysyłka była ekspresowa !Wszystko potwierdzenia dostawałam  na e-mail wiec mogłam dostosować wygodna dla mnie porę;)




ZALANDO TO PLATFORMA NA KTÓREJ ZNAJDZIESZ MODĘ DLA KAŻDEGO I NA KAŻDA OKAZJĘ,ZAWSZE Z DARMOWĄ DOSTAWĄ,ZWROTEM I GWARANCJĄ 100 DNI NA ZWROT.


Kochani na moim fanpage mam do rozdania 3 kupony 20% zniżki przy zakupach za.min. 200 zł tu macie zdjęcie dokładne jak wykorzystać taki kupon ,który jest ważny do 31.07.2017r. Zaprasza wpisujcie się pod postem  ..! KOCHAMTESTOWAC

 

1 komentarz:

  1. bardzo fajna sprawa. zamawiałam z zalando i byłam zadowlona z zakupów

    OdpowiedzUsuń