sobota, 25 marca 2017

Kampania Prima

Hurrrraaaa!!;) Udało mi się dostać do kampanii kawy jestem niezmiernie zadowolona bo jestem nałogowym kawoszem kawa u nas szybko niknie;)Prima to delikatny i aromatyczny napój bogów ,który pobudzi do życia nawet najbardziej zaspanego człowieczka;)Niebieskie opakowanie przyciąga uwagę na sklepowych półkach a cena zachęca do kupna;) Ta kawa jest znana od pokoleń kiedyś piła ją moja mama i pamięta na nią BOOM! Była modna każdy ją wybierał teraz trochę się schowała w cieniu ale mam nadzieję ,że ambasadorki tej kampanii ponownie odświeżą jej dawny blask;)

"Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku i urzekającym aromacie świeżo palonych ziaren. Skomponowana ze starannie dobranych ziaren. Za sprawą tradycyjnego procesu palenia oraz mielenia Prima Finezja uzyskuje niepowtarzalny, delikatny smak i pełny aromat, towarzyszący Polakom już od 25 lat."
Ten wariant kawy znajdziemy w 100g, 250g i 500 g.



Zapraszam was też na stronę www PRIMA  link


i oczywiscie na reklamę na pewno ją kojarzycie!;)

a przy okazji tu jest stara reklama ;)


2 komentarze:

  1. Kawa mielona Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku oraz pięknym zapachu świeżo palonych ziaren. Ma delikatny niepowtarzalny smak. Mamy okazje testować kawę w kampanii marketingu rekomendacji Streetcom #dbamyowspolnechwile Występuje na rynku w różnych opakowaniach: 100g, 250g oraz 500g. Choć można spotkać również opakowania 275g, 550g oraz 750g. Kawa Prima Finezja wraca z powrotem do mojego domu i już w nim zagości na stałe. Bardzo polecam u nas gości już od kilku lat:) aromat unosi się w całym mieszkaniu :)Przemo86

    OdpowiedzUsuń
  2. bez kawy nie wyobrazam sobie zycia ;) wprawdze wole rozpuszczalną ale taka tez jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń