czwartek, 2 marca 2017

Kampania z GORDOAG .

Jestem przeszczęśliwa ,że udało nam się dostać do grona 150 liderek opinii ,z którymi wspólnie testuję spray do nosa NOZITIX a oto zawartość mojego pudełeczka:


Do testowania otrzymałam:
spray do nosa NOZITIX 3 szt. dwie sztuki do rozdania (już nawet mam mamuśki :))
ulotki 6szt. (myślę że tez szybko się rozejdą;)
kieliszki 3szt.po co? a no po to by poznać magiczne właściwości testowanych spray;) robimy test do odwróconego kieliszka psiukamy produkt i patrzymy jak się zachowa dziś nie mam zdjęcia ale przylega do gładkich ścianek;)) tak jak obiecuję producent;)
chusteczki 1 opakowanie ,które są nawilżone balsamem
ogrzewacz przepiękna mała sówka już pomału będzie się szykować z moją księżniczką spać bardzo go pokochała;)
kolorowanka ;)


Chciałabym wam też pokazać zawartość ulotki  opis produkty itp. będzie na dniach;)










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz