sobota, 4 marca 2017

krople do nosa NOZITIX

Pisałam wam już w poprzednim poście co znalazło się w mojej ambasadorskiej paczce ale nic nie było o samym produkcie dlatego dziś nadrabiam zaległości;) Sezon wirusowy niestety się zaczyna każdy się cieszy ,ze wiosna cieplutko ale niestety są tez i minusy.Przez całą zimę moja córka wogóle nie chorowała teraz nadszedł ten czas;/ Byłyśmy wczoraj u lekarza i stwierdził ,ze mała przechodzi wirusówkę;/ Ma katar ale nie kaszle dziś przyszła do nas biegunka;/ Leki wykupione zostały wczoraj w aptece więc byliśmy przygotowani...Kropelki do nosa u nas sprawdzają się świetnie mimo ,ze początkowo zdawało mi się ,że są zbyt duszące wyczuwa się tu kombinacje olejków naturalnych m.in. eukaliptusu, mięty pachnotki zwyczajnej i jodły syberyjskiej ale na szczęście po pierwszej aplikacji wiadomo było ,ze mała poczuła ulgę .Preparat nie spływa tak jak obiecuję producent i udrożnia nos tylko uwaga bo już się wcześniej z tym spotkałam PREPARAT APLIKUJEMY NA WCZEŚNIEJ WYDMUCHANY NOC!!! wiem po moich znajomych że jest to notorycznie łamane;/ Ta sama uwaga dotyczy aplikacji nie ma powodów co chwilę psikać dziecku do nosu preparatu pamiętajmy!! APLIKUJEMY W ODSTĘPACH MIN. 30 MINUT. 2-3 RAZY DZIENNIE PRZY DZIECIACH  3-12 LAT I 3 - 4 RAZY DZIENNIE GDY MAMY DZIECKO POWYŻEJ 12 ROKU ŻYCIA.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz