czwartek, 16 marca 2017

Moja opinia na temat NOZITIX;)

Tak jak obiecałam przychodzę do was z opinią kropelek do nosa ,które testowałam nie tylko na skórze córki ale tez swoim;) Obie przechodziłyśmy przez grypę (u nas jest to szał !!wszyscy chorzy a właściwie już po chorobie wiosna atakuję nie tylko piękniejsza pogoda ale tez choróbskami;(( Nam Kropelki do nosa bardzo pomogły i skróciły czas leczenia już nie wspomnę ,że i noce były bardziej przespane dało się spokojnie oddychać .Jedyne co dla mnie jest minusem (o dziwo dzieciom to nie przeszkadza ) to posmak jaki zostaje po aplikacji produktu coś gorzkiego ziołowego nie wiem nawet do czego to przypisać..To jedyny minus jaki zauważyłam.Więc jeśli posiadacie infekcję nosa o podłożu wirusowym,bakteryjnym i alergicznym lub posiadacie suchość błon śluzowych zwykły katar to jak najbardziej polecam.Dodam wam jeszcze ,ze zasięgnęłam tez opinii pediatry dotyczącej tych kropelek i był bardzo zadowolony składem ;)
Dla jasności będę to powtarzać powtarzać i jeszcze raz powtarzać :PREPARAT APLIKUJEMY NA WCZEŚNIEJ WYDMUCHANY NOC!!! wiem po moich znajomych że jest to notorycznie łamane;/ Ta sama uwaga dotyczy aplikacji nie ma powodów co chwilę psikać dziecku do nosu preparatu pamiętajmy!! APLIKUJEMY W ODSTĘPACH MIN. 30 MINUT. 2-3 RAZY DZIENNIE PRZY DZIECIACH  3-12 LAT I 3 - 4 RAZY DZIENNIE GDY MAMY DZIECKO POWYŻEJ 12 ROKU ŻYCIA.
Mam nadzieję drogie mamusie i tatusie ,ze zwrócicie na to uwagę!!!!!!!!!!!

10 ml kosztuję 21,60 przynajmniej u nas ...Dla mnie warto bo miałyśmy kroplę innych reklamowanych firm i nie dawały rady a cena identyczna;/ ;) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz