czwartek, 11 czerwca 2015

Recenzja żeli od Le Petit Marseliais

Dziś dodam na bloga obiecaną recenzję dwóch fantastycznych żeli pod prysznic Le Petit Marseiliais.Firma kojarzy mi się z wysokiej jakości produktami ,które na pewno mnie zadowolą nie tylko ze względu na wysoka gamę zapachową i nowości ale tez na cenę ,która jest dostosowana do jakości.Kampania dobiega już powoli końca dlatego właśnie teraz postanowiłam podsumować 2 nowe żele tej firmy;)

Le Petit Marseiliais Werbena i Cytryna

Mój numer jeden żel nie tylko przepięknie pachnie ale tez jest idealny na upalne letnie dni ,gdy potrzebujemy natychmiastowego odświeżenia i nawilżenia skóry już po użyciu jednego produktu.Zapach jest dość specyficzny nawołujący wspomnienia z dzieciństwa, mi kojarzy się z cukierkami ,które moja babcia kupywała mi co niedzielę.Opakowanie jest idealnie dopasowane do ręki czyli nie musimy się martwić ,że wylejemy go za dużo lub nam po prostu z niej wypadnie.Konsystencja żelu pozwala na równomierne rozprowadzenie go po całym ciele pieniąc się przy tym i dając przyjemny zapach ,unoszący się w całej łazience.Ponad to żel ma PH neutralne dla skóry,jest testowany dermatologicznie a jego baza myjąca jest pochodzenia roślinnego.A co od producenta..?  "Werbena z Le Petit Marseiliais to pełna aromatu roślina rozkwitająca w promieniach prowansalskiego słońca.Jej zbiory przypadają na okres tuz przed kwitnieniem.Dojrzewająca w gorącej Sycylii cytryna użyta w recepturze Le Petit Marseiliais pochodzi z ekologicznych upraw,a jej organiczne olejki eteryczne są wydobywane z kory drzew cytrynowych."Osobiście bardzo polecam ten żel tym bardziej ,że można go kupić w mniejszym 400ml opakowaniu lub większym 650ml.

Le Petit Marseiliais Pomarańcza z grejpfrutem
W paczce ambasadorskiej to właśnie ten żel 2 w 1 od razu wpadł mi w oko niestety uczucia co do niego mam mieszane ale to tylko ze względu na zapach ,który dla mnie jest drażniący.Podobnie jak wcześniejszy produkt ten też ma doskonałe właściwości myjące i nawilżające.Po kąpieli skóra staję się wyraźnie delikatniejsza,odświeżona a nawet użyłam bym słowa promienniejsza.A jak sprawdza się w formie płynu do kąpieli..?REWELACYJNIE większość płynów do kąpieli,których używałam były bardziej po to by się zrelaksować a nie po to by oczyścić ciało z "brudu" po całym dniu czy nawilżyć,dlatego jako płyn jest moim numer jeden. Doskonale się pieni ,zapach unosi się w całym pomieszczeniu a nawet zostaje z nami na dłużej po wyjściu z wanny .A co od producenta..?"Delikatny żel pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseiliais Pomarańcza i Grejpfrut delikatnie oczyszcza Twoja skórę.Aksamitna,łatwa do spłukiwana piana pozostawia cytrusowy zapach ze słonecznymi nutami.Twoja skóra jest miękka,nawilżona i odświeżona!"Dodam jeszcze od siebie ,że opakowanie po produktach tej marki nadaje się do recyklingu dlatego wyrzucając butelkę z zakrętka do segregowanych odpadów sprawisz ,że surowiec zostanie ponownie wykorzystany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz