wtorek, 23 czerwca 2015

Inspiratorka Rimmel #WakeMeUp #InspiratorkiRimmel

Udało mi się zostać Inspiratorką marki Rimmel z czego jestem bardzo zadowolona tym bardziej,że do przetestowania dostałam dwa pełne produkty a nie próbki.Na czym polega rola Inspiratorki..?W moje ręce została przekazana maskara Wake Me Up z ekstraktem z ogórka i podkład Wake Me Up z witaminą C.Tak jak obiecuję producent po zastosowaniu tych produktów moja skórą rzeczywiście wygląda na "obudzoną". Jestem mamą małej córeczki i niestety nieprzespane noce nie służą mojej cerze zbyt dobrze.Niestety większość podkładów ,które stosowałam nie dawały mi 100% pewności ,że  sińce pod oczami czy drobne niedoskonałości zostaną ukryte pod makijażem.Z tym podkładem jest inaczej wszystko czego nie chciałabym pokazać zostaje ukryte już przy pierwszej aplikacji ponadto skóra jest rozświetlona i nawilżona a wszystkie oznaki zmęczenia są natychmiast niwelowane.W rezultacie nasza skóra staję się świeża,pełna blasku a jej elastyczność widocznie się poprawia czego jestem chodzącym dowodem gdy podczas przerwy w pracy koleżanki zapytały mnie:" jakie zabiegi na twarz stosuję bo odmłodniałam o kilka lat":) Dzięki higienicznej aplikacji podkładu postanowiłam podzielić się z nimi moim małym sekretem;) Były bardzo zadowolone tym bardziej,że podkład radzi sobie doskonale nawet ze zmarszczkami nie rozwarstwiając się przy nich i długo utrzymuje się na skórze bez konieczności pudrowania strefy T i okolic ,które nas krępują.






Maskara Wake Me Up z ekstraktem z ogórka również doskonale radzi sobie z rozświetleniem spojrzenia po nieprzespanej nocy ponadto ekstrakt z ogórka i witaminy  sprawią,że nasze rzęsy będą odżywione przez cały dzień.Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając ,że są one pogrubione ,podniesione i rozdzielone bez gródek,dając efekt otwartego oka.Szczerze mówiąc gdy po raz pierwszy otworzyłam maskarę to lekko się przeraziłam bo szczoteczka jest naprawdę duża ale po przetestowaniu mogę potwierdzić obietnicę producenta.Tak jak i przy podkładzie tak i tu nie potrzeba kilku warstw tuszu by rzęsy miały intensywny kolor i były ładnie podkreślone bez obaw ,że na oku zrobią nam się tak zwane "motyle nogi" co według mnie wygląda komicznie.Maskara posiada również bardzo przyjemny zapach zielonego ogóra co również mnie cieszy.


Enargetyczny poranek?
Tylko z zestawem Wake Me Up!

Krok 1
Nałóż rozświetlający podkład Wake Me Up wzbogacony witaminowym kompleksem nawilżającym.
Krok 2
Pomaluj rzęsy maskarą Wander`Full Wake Me Up i nadaj im pełną objętość,uniesienie i wydłużenie.Dzięki ekstraktowi z ogórka będą dodatkowo odżywione.
Krok 3 
Ciesz się naturalnym,świeżym wyglądem przez cały dzień!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz