piątek, 5 czerwca 2015

Próbka Always od EveryDayMe:)

Bardzo lubię wynajdywać w internecie strony z darmowymi próbkami dzięki czemu testuje produkt przed zakupem bez żadnych kosztów np. wysyłki.Everydayme to portal całkowicie poświęcony kobiecie znajdziemy tu porady dotyczące :domu,życia rodzinnego,dzieci,urody oraz liczne konkursy z ciekawymi nagrodami.Cieszy mnie to,że strona ciągle się rozwija i dba o swego odbiorce próbki przychodzą szybko i są ładnie zapakowane a co możemy zamówić na stronie..?Aktualnie do zgarnięcia jest:darmowy dozownik do proszku lub płynu,próbka Fairy i Lenoru.Strona ciągle zmienia próbki dlatego warto zaglądać do niej regularnie.Klik
A to moja zdobycz

Podpaski Always Night są miłe w dotyku i wyjątkowo chłonne mimo swojej cienkości.Długo szukałam podpasek ,które dadzą mi ochronę przed przeciekaniem w nocy i udało się teraz mam pewność ,że rano obudzę bez jakichkolwiek obaw o moje ubranie a to dzięki dużym skrzydełkom które idealnie dopasowują się do bielizny i pozostają na miejscu.Co jeszcze zachęciło mnie do zakupu pełnego produktu..?Przede wszystkim wzmocniony środek podpaski co sprawia ,że substancja żelująca zatrzymuję w środku całą wilgoć dzięki czemu mamy uczucie suchości przez dłuższy czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz